fbpx

מיצוב ומיתוג

התועלת

מסר חד, ברור ואמין שמותאם בדיוק לקהל היעד שלך
כלי עבודה "בילט אין" שכבר מותאמים לשיווק חכם שוטף ועכשווי בכל המדיות המקובלות
בידול ובולטות מול המתחרים
מקצוענות והצלחה עסקית כבר מהמפגש הראשון של הלקוח עם הלוגו והמסר השיווקי של העסק

בעולם ממותג וויראלי עמוס לעייפה בגירויים ויזואלים, מתחרים ישירים ושינויים מהירים, לא ניתן להפריז בחשיבות קביעת המיתוג והמיצוב הנכון לעסק. במיוחד בתחום המסעדנות. מסעדה שלא מעבירה מסר חד וקליט, כזה שיושב בול על קהל היעד שלה, תתקשה לשרוד לאורך זמן. מסעדה שמוציאה מנות שאינן "צלימות" ואסתטיות, כאלה שכיף להשוויץ שאכלת, לא ממקסמת את יכולותיה ואת מגוון כלי המשיכה והשיווק שלה.

שאלת המיליון דולר היא: איך עושים את זה נכון? 

  • נעזרים באנשי מקצוע מנוסים והכי טובים בתחומם, כאלה שמכירים את תחום המסעדנות ואת המגמות (בעבר בהווה וגם את התחזיות העתידיות).
  • תחילה שואלים את השאלות הנכונות ורק לאחר שעונים עליהן, בונים את הקונספט.
  • מתאימים את כל אחד מתחומי הפעילות של העסק למיצוב ולמיתוג שנקבע. אין מקום לזיוף, ולא הקל שבקלים. אמינות ומסר חד – זה מה שעושה את הבדל.
  • מקבלים תמיכה למעטפת שירותים כוללת שוטפת מיועצים חיצוניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *